Pirkimo sąlygos

I DALIS. BENDROSIOS NUOSTATOS

1. Pardavėjas įsipareigoja perduoti prekes pirkėjui, o pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir atsiskaityti už jas taisyklėse nustatyta tvarka ir terminais.
2. Ši sutartis nustato pirkėjo ir pardavėjo tarpusavio teises ir pareigas, pirkėjui įsigyjant prekes pardavėjui priklausančioje elektroninėje parduotuvėje.
3. Pirkimo ir pardavimo sutartis tarp pirkėjo ir pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai pirkėjas elektroninėje parduotuvėje pasirinkęs norimą prekę arba suformavęs prekių krepšelį, nurodęs visus būtinus duomenis ir susipažinęs su nustatytomis taisyklėmis atlieka užsakymą.

II DALIS. PIRKĖJO TEISĖS IR PAREIGOS

1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes pardavėjui priklausančioje elektroninėje parduotuvėje, vadovaudamasis nustatytomis taisyklėmis ir Lietuvos respublikos teisės aktais.
2. Pirkėjas įsipareigoja priimti, atsiskaityti už prekes ir jų pristatymą pagal šioje sutartyje nustatytą tvarką ir taisykles.
3. Pagal nustatytas taisykles pirkėjas įsipareigoja nedelsiant padaryti pakeitimus registracijos formoje, jeigu pasikeičia duomenys.

III DALIS. PARDAVĖJO TEISĖS IR PAREIGOS

1. Pardavėjas be išankstinio įspėjimo gali laikinai arba visam laikui nutraukti elektroninės parduotuvės veiklą tik pristatęs visas apmokėtas prekes pirkėjui.
2. Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti taisykles, atsižvelgdamas į Lietuvos respublikos teisės aktų nustatytus reikalavimus.
3. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti tinkamas sąlygas pirkėjui naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
4. Pardavėjas įsipareigoja organizuoti prekių pristatymą pirkėjo registracijos formoje nurodytu adresu, išskyrus atvejus, kai pirkėjas raštu informuoja pardavėją apie pageidavimą prekes gauti kitu tiksliai pirkėjo nurodytu adresu.

IV DALIS. PREKIŲ PRISTATYMAS

1. Prekės pristatomos Pirkėjo registracijos formoje nurodytu adresu. Gavus apmokėjimą, per 10 d. d. yra išsiunčiama registruota siunta, jei prekė yra sandėlyje. Jei prekės sandėlyje neturime, pristatymas gali užtrukti iki 2 mėn.
2. Užsakymus Prienuose galima atsiimti nemokamai, iš anksto suderinus susitikimo vietą ir laiką. Susisiekite su mumis parduotuve@wilara.lt.
2.2. Pristatymo būdai:
2.2.1. Registruota pašto siunta
2.2.2. Kurjerių paštas
2.2.3. Kurjerių paštas/mokėjimas kurjeriui
2.2.4. Atsiėmimas vietoje
2.3. Užsakymai (išskyrus stambiagabarites prekes, kaip aviliai, medsukiai ir kt.) virš 500 € (išskyrus Kuršių Neriją) pristatomi nemokamai.
2.4. Jei apmokėjus už prekę paaiškėja, kad tuo metu prekės sandėlyje nėra, per 3 d.d. grąžiname pinigus arba suderinus su pirkėju pakeičiame kita preke.

V DALIS. PREKIŲ KOKYBĖ, GARANTIJA IR GRĄŽINIMAS

1. Prekės grąžinamos ir/arba keičiamos vadovaujantis LR Ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.
2. Pirkėjas gali grąžinti internetu įsigytas prekes pardavėjui tik tuo atveju, jeigu prekė yra nesugadinta, nebuvo naudota, yra prekinės išvaizdos ir originalioje pakuotėje.
3. Internetu įsigytą gaminį galite grąžinti per 14 d. d. nuo prekės įsigijimo dienos į Wilara parduotuvę Prienuose ir atgauti sumokėtus pinigus. Nusprendę grąžinti gaminį, rašykite pardavėjui el. paštu parduotuve@wilara.lt
4. Pirkėjas, turi teisę pareikšti pardavėjui rašytinius nusiskundimus dėl vėliau pastebėtų arba šiuo aktu neužfiksuotų neatitikimų. Šiuo atveju pardavėjas įsipareigoja išnagrinėti nusiskundimus ir esant pagrįstai pretenzijai pasiūlyti pirkėjui, grąžinti prekes arba pakeisti jas atitinkančiomis kokybės reikalavimus, arba sumažinti prekių kainą.

VI DALIS. ATSISKAITYMAS UŽ PREKES

1. Užsakomų Prekių asortimentas ir kaina eurais nurodomi sutarties sudarymo momentu elektroninėje parduotuvėje. Kainos nurodomos su PVM.
2. Už prekes galite atsiskaityti keliais būdais:
2.1. „Paysera“ mokėjimo sistema
2.2. Į banko sąskaitą
2.3. Grynais atsiimant vietoje
2.4. Norint atsiskaityti kitais būdais, prašome susisiekti el. parduotuvėje nurodytais kontaktais.

VII DALIS. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ

1. Pirkėjas atsako už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima visą atsakomybę už padarinius, kilusius dėl registracijos formoje pateiktų neteisingų (klaidingų ar netikslių) duomenų. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis internetine parduotuve.
2. Jeigu buvo pažeista pirkimo-pardavimo sutartis, šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
3. Pardavėjas neatsako už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jeigu pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per pardavėjo elektroninėje parduotuvėje esančias nuorodas.
4. Kiekviena šalis įsipareigoja atlyginti kitai šaliai patirtus tiesioginius nuostolius ar išlaidas dėl šiose taisyklėse prisiimtų įsipareigojimų nevykdymo ar netinkamo jų vykdymo.

VIII DALIS. INFORMACIJOS SIUNTIMAS IR PERDAVIMAS

1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu.
2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia el. pašto adresu parduotuve@wilara.lt.

IX DALIS. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

1. Sudarydami šią sutartį sutinkate, kad kas nenumatyta šioje sutartyje ir nustatytose taisyklėse, šalių teisiniams santykiams taikomos Lietuvos Respublikos atitinkamų teises normų nuostatos.
2. Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantis subjektas: Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, www.vvtat.lt
3. Elektroninis ginčų sprendimas.